Tuesday, January 13, 2009

Olen kolmekümnene...

vot siis, ehk nagu Kersti ütles: taevakene, see tabas ka Sind!!

Ja on väga uhke olla:)
Poisid sahistasid ja nahistasid midagi eile õhtul ja hommikul siis tõid palju roose ja tordi, ise nii tähtsad! Rassu küll ei jõudnud ära oodata, millal Kaarel ärkab ja käis lõpuks teda üles ajamas, et saaks üllatuse ära anda:)
Kell 7.30 aga teatas Töll, et mingid hullud on meil värava taga! Ma just pesin hambaid ja arvasin, et ju keegi eksis ära või tuli elektrikontroll (kl 7.30, kindel see!!!)
Korraga hüppas armas Eda-Helgi tuppa, andis mulle imekauni lille, missugust ma pole iial varem näinudki ja need soovid ja kallid ja kõik, see oli hullumaja, pisar hakkas jooksma kohe! Helgi tuli ka autost, kui koerahirm üle läks ja no mul ei olnud kohe jupp aega ühtegi sõna öelda...
Eda on meie pere jaoks saanud äärmiselt tähtsaks inimeseks. Kunagi läks ta LVst pensionile, et mulle tööd anda (see küll naljaga pooleks...) Ja sellest ajast on meil järjest suurem "armastus" tekkinud, nüüd käib ta vahel poisse hoidmas ja me tal külas saia söömas:)
Niii, peagi tulemas linnavalitsuse õnnitlejad, siis oma maja rahvas ja õhtul on LC Elva pidulik õhtusöök... Pille laulis mulle telefonis ja olen saanud vajaliku kallidenormi juba kätte, hea, et neist üledoosi ei saa....
Ja niii hea on olla juba paar nädalat!! Uhh, ei sõnu ma midagi ära!
Teie Vanamoor

3 comments:

Lendav said...

Et sära su silmis ei kustuks ja et su soovid täituksid! Vähemalt veel 30 ja siis veel 30 ja natuke pealegi!

Metsamoor said...

Aitäh!

Kudzu said...

Palju õnne veelkord, kullake! Oma sõnumi saatsin ma muidugi õhtul (hea, et üldse ära ei unustanud, sest mul oli tõeliselt kole eksam samal päeval).