Thursday, January 29, 2009

Isand Freudi mälestuseks...

Jooksevad päikese käes üks tüdruk ja naine. Jooksevad lambalauda juurde. Lähevad sisse, sees on hämar, tegemist on heledatest palkidest lambalaudaga... Tüdruk pistab pea välja ja vaatab küülikuid kes lambalauda ümber keksivad: suured on puuris ja väiksed puuri ümber. Siis ei jookse väiksed ka vanematest kaugele, aga samas on vabad - seda ütleb Vants, tema on see naine.
Korraga saabub suur vihmasadu. Oleme laudas peidus, seal kasvavad tomatid. Punased ja kollased, vaatan, et need on ülekastetud ja mõtlen, et kas katus laseb läbi, jääks sadu rutem järgi, muidu saavad tomatid hukka.
Vants ütleb, et läheme õige koju, see vihm kestab veel kaua... Ma pidurdan teda: ei tohi, saame märjaks ja Sa külmetud. Korraga olen suur, nagu praegu.
Laudauksest astuvad sisse klassivend Arli ja Andrus Ansip.
Arli viipab minu poole ja ütleb, et see on siis pr. direktriss.
Peaminister sõnab: ooo, delikatess!
Mina, et ma olen hoopis... ja minister segab: Ma tean, me juba rääkisime Sinust!
Mina: On alles jutumoorid!
Peaministri kokad hakkavad meile suurepäraseid suupisteid pakkuma, üks blond teeb mulle silma ja ma mõtlen, et heeringat ja kilu ma küll ei söö, need jäävad Vantsile...
Siis ärkasin üles. Ega need uned viimastel öödel ei ole suuremat asjad olnud. Kaarel väga raskelt haige, köhib, nohutab, palavik üle 39...
Hommikul helistasin Vantsile, et ta häält kuulda. Mu ema hääl vastas ja mu süda jäi seisma! Nad ei ela koos, nad ei saa keset nädalat hommikuti koos olla, KUI....
Vants on jälle kopsupõletikuga haigas. Eelmisest korrast on möödas 1 kuu ja 1 nädal.... Ma kardan!
Kunagi kirjutas Vants mulle Ave Alavainu luuletuse: Mu laps, Sa kuula, kuula siin ja praegu.... Kui suudad, proovi vältida mu vigu, kui ei, siis neidki omamoodi tee... on kõigest tähtsam rõõmus meel.... jne Alles eile lugesin seda luuletust uuesti sirvides Noore eurooplase lugemikku....

2 comments:

Jaanika said...

Jutu algus oli nostalgiline, siis läks asi segaseks ja lõpuks sain aru, et unenägu:)
Sulle vastupidamist ja Vantsule tervist!

sandra barfinder said...

Ma usun, et keegi, kellele 100% sinu südamest kuulub, on väärt võidelda. Jah, ma võin kiidelda, sest ma pole kunagi kinni pidanud mõne negatiivse nõuandest mu vanematest, kui olin abiellunud. Meie kahe perekonna vahel oli sõda, siis oli mu abikaasa tema emade kutsikas, tema pereliikmed kasutasid teda palju, et ta ei saa teha otsust ilma nendega nõu pidamata. Mis mind kõige enam üllatas, oli see, kui 36-aastane mees otsib oma vanemat ja mõned pereliikmed nõustusid enne igaühe dating, halvim juhtus, kui talle tehti ülesandeks viia mind oma kodumaale Rampart New Orleansis, see oli riskantne et selline kutse võtaks. Meie perekondadevaheline sõda algas siis, kui ta lõpuks välja pakkus (see oli umbes 4 aastat tagasi), tema pere andis teatud tingimusi, kui ta peab mind minema (peame nendega elama), olin šokis, kui mu abikaasa aktsepteeriti ja oli nende tingimustega rahul (nii hull). Minu perekond vagasid ja nõudsid, et ma peaksin temaga viivitamatult lahti saama. Otsustasin anda viimasele lasu meestena, kes on juba üle 100% oma südamest üle võtnud, võtsin ma riskida minna nendega vaimulikult, konsulteerides Doctor Sharaja kaudu sharajasid @ gmail.com, ma ei tea, kuidas vaimulik isa juba teadis, et kavatsen temaga tutvuda. Ta rääkis kõigepealt mulle, millist ohtu ma olin sisenenud ja kuidas mu abikaasa on sunnitud alates sündimisest andestama, kuidas nad hoiavad aju, et nad teda põlgavad oma tahet. Nagu tsiteering, mis ütleb, et inimene näeb selgelt ainult südant, mõistsin, et keegi nägin seda, mida ma oma abikaasades nägin, miks ma kasutasin PRIEST SHARAJA abi, et ta tema viletsusest välja jätta. Tema silmad, kus PRIEST SHARAJA SID avas esmakordselt, armastati tema pere ja rahuldas kõik meie nõudmised, meie pered on teada saanud rahu pärast armastust. See on üle 2 aasta pärast armastuse kirjutamist ja minu abikaasa on jätkuvalt parandanud iga päev ilma tema perekonna sekkumiseta. Olen oodanud liiga kaua, et seda hämmastavat tükki jagada. Täname teie aja eest ja ka PRIEST SHARAJA SID. Ma tundsin teda, lugedes mõningaid häid ütlusi blogides .. teksti preester sharajasid ++ (234) 9066-376197