Tuesday, December 30, 2008

Aastalõpp

võiks olla hetk, et vaadata korraks tagasi ja siis suunata pilk ülehomsesse, uue numbriga päeva. Tegelikult algab ju iga päev uus aasta, seega võib igal suvalisel hetkel mõtiskleda ja paremast homsest unistada...
Ma ei taha enam unistada... tahan elada ja olla.... Kohe hullu mässumeelsust olen täis - sellist rahulikku mässu...
Mõned inglimiksid: Miks olen lasknud asjadel nii kaugele minna, miks olen loobunud iseendast ja enda jaoks tähtsatest asjadest, miks olen valinud pealiskaudse ja hoolimatu sisukuse asemel, miks olen nutnud kellegi kurjuse ja rumaluse pärast, miks olen lasknud oma lastel näha seda, mida nad elus kogema ei peaks, miks olen olnud hirmust halvatud ja pannud silmad ristteele jõudes kinni?

Mis edasi saab, seda ma küll ei tea, aga las läheb kõik kõige paremini...

Teilegi! Õigeid otsuseid ja julgust...

2 comments:

Kudzu said...

Nii jah, ikka vapralt edasi ja ikka OMA teed.

Aqr said...

Ma mõtlen, et paslik oleks siinkohal veelkord soovida: uut ja igatahes - head aastat.