Tuesday, May 2, 2006

lustlik meel... on kuskil alles!

...aga kus, seda ma täpselt ei tea! Oli väga raske nädalavahetus... Grupis kondasin mööda eriliselt vanu ja vastikuid luukeresid, aga pärast hakkas ikka oluliselt parem! Uhhhh, küll oleks kena see mälestuste varakamber oma võimu alla saada ja mäletada seda, mida tahad... Aga kas siis ei oleks oluliselt suurem risk korrata neidsamu vigu, mida tegelikult ju enam uuesti teha ei tahaks... No lõppkokkuvõttes saan öelda, et olen ju tegelikult kõikvõimas... Mida tahan, seda võin saada, kui ikka tõepoolest tahan!
Kõrvelid käisid külas... Neil on emme nii ilus ja ümmargune, juuli esimeses pooles peaks ära pudenema... Ja Jarko saab miski 16. juuli vist kaheseks, ka suht väikesed vahed... Loodetavasti on teine laps sama rahulik, aga isiklik kogemus ütleb, et teisena sünnivad eelkõige kratid ja krõllid, kes panevad ema end saamatuna tundma ning emad kipuvad aeg-ajalt mõtlema, et teine laps on mingi aktiivse hüperaktiivsuse geeniga sündinud... No kõigil ju nii ei lähe ja elavad lapsed ongi toredad!! Ka, teiste kõrval... No lapsed on ju üldse toredad...
Täna oli meie vanimal lapsukesel tahtmine issit kiita. Selle peale ütles ta: issi, eks ju sa oled nii tugev, et jaksad meie paksu emmet tõsta! NO mina olin kohe vakka... Siis vaatas ta mulle otsa ja ütles, et küll ta jõuab sinusugust paksukest sülle võtta küll... See teisena tulnud "paksuke" oli ikka oluliselt etem! Igatahes väga huvitav, ilmselt pean hakkama lapses varsti taktitunnet looma, kui see meesterahva puhul üldse peaks võimalik olema... Ja dieet vilksatas ka peast läbi!!
Mõtlesin täna, et tulen vähe hiljem tööle, aga jõudsin hoopiski 15 mintsa varem, sest Metsatölli tabasid süümepiinad ja kui ma olin lapsed aurutanud-pesnud-riietanud, otsustas tema, et viib nad ise aeda... Ja mul läks õnneks, sest 1 minut enne 8t astus mu kabinetiuksest sisse va meer ise... Esimest korda 7 kuu jooksul, mis ma ametis olen olnud on nii kõrgel ninal siia alla asja... Tõi mulle Annakese tuha... Ju ei tahtnud temaga enam kauem koos viibida, tulid nad ju koos Tallinnast ja veetsid nädalavahetusegi ühes!! Nüüd siis istun siin koos tuhastatud Annakesega, üsna huvitav seltskond...
Peaks järgmise nädala puhkust võtma, väga hea mõte!! Äkki teengi niimoodi, siis kaevan ja kastan ja rohin ja riisun... pesen aknaid, kraamin kappe... ja käin suplemas... või uisutamas või kinos... Lähen Kudzule külla või kutsun nad siia....
Nägin täna öösel unes, kuidas üks mu lapskestest tiiki kargas, väga varajasel kevadel võis see olla.... Ja ma hüppasin talle kohe järgi ja sain ta kätte... Ja ma ei tundnud mingit külma ega paanikat, teadsin täpselt, kust teda hoida, kuhupoole keerata... See oli vist Rassu... Mõtted toovad pigem paanika kaasa, et mis oleks võinud juhtuda... uhhh!
Autosaaga kisub ikka Getzi suunas, väike ja mugav ja mulle meeldib... Miskid C1 ja 107 olid ikka päris koleda näoga, seestpoolt kohe eriliselt eblakad ja nõmedad ja teenindus...
...oli Citroenis selline, et kui peale ringivaatamist julgesin siis ühe onku käest küsida, et kus C1 näha saaks, sain vastu, et need on popid autod ja osteti kõik ära ja kuu aja pärast võin minna uuesti uurima, et kas on tulnud vms... No olin natuke ehmunud ja mu peas hakkas ussitama, et C1 kindlasti mitte, kuna need pidada Peugeot 107ga identsed mudelid olema, siis vurasingi sinnapoole...
Keegi mulle tere ei öelnud ega autot tutvustanud... Üks klient tuli appi ja organiseeris pagasiruumi lahti... Lõpuks siis läksin ja nõudsin, et keegi mulle autot presenteeriks... Tuli üks vibalik, kes andis mu küsimustele vastuseks, et ega ei olegi c1l ja 107l midagi vahet, kui meeldib lõvikene ninal, siis tuleb ikka 107 valida... Ja auto peaks ikka punast värvi olema, sest see sobib niiii hästi tagatuledega.... ja armatuuril on kole spidomeeter keskel ja midagi muud nagu polekski sellepärast, et see auto on nii lihtsaks tehtud, et KÕIK aru saaksid!! No aitähhh! Blond ma ju välja ei näe, aga ilmselt on mu riietumisstiil valesignaale andev, igatahes beibemana ei ole ma end iial tundnud... No muidugi, kui ma käiksin riides nagu kunagi ammustel aegadel, siis ei oleks minuga vist üldse tegelema hakatud:-))
Aga Ketsi tutvustas mulle kena näitsik, oli lahke ja naeratav ja auto oli ikka auto moodi ka, 5 ukseline, et ei peaks ennast sõlme väänama ja no kena. Ma olin valmis, et sügisel saan endale "uue" kuuetonnise sõiduki, seega on Kets ikka oluline edasiminek ja mingit koledat junni ma endale ka osta ei lase!! Või mis iganes, aga automüüjate kohta tahaks kohe avalikult sõna võtta!! Kas väikest autot ei peagi korralikult müüma!! Kas nad siis ei tea, et tibidega on nii, et mees ostab neile ikka selle auto, mida tibi tahab ja kui temaga poes halvasti käituda, siis ta sinna enam tagasi ei lähe... uhhhh....
Metsatibi:--)))

1 comment:

Terje said...

Minu üks tuttav kiidab ketsi väga. Ise kiidan kliot. Aga fiat Panda meeldib üle kõige, vaata seda ka