Wednesday, May 10, 2006

Puhkuste puhkus.... ehk kuidas nüüd võtta!

Moor puhkab riigitööst. Ja annab Getzi nii kuis jaksab... Mulle meeldib!
Esmaspäev: sain masina kätte ja kolistasin vanaema juurde, ta juba natike põdur ja hajameelne, vaibad sügisest saadik kloppimata! Andsin end orjaks ja sain kõike aknapesust põrandateni! Olin alles õhtuks kutupiilu!

Teisipäev: oma kodu ka vaja kraamida, ja meie pisikene neljatoaline onn võttis kogu päeva, esik ja klotsituba jäid ikka veel kraamimata! Aga seeeest värvisin oma pisikeste kätu-lätukestega kamina raami ära! Töll isegi ei märganud, ajasin ta siis keset ööd voodist välja, et mine ja vaata!! Läks ja vaataski siis! Karlutti hammustati jälle lasteaias... Kasvataja ütles veel, et ta ongi ju nii õrnake... Selle peale ei saanud ma jätta ütlemata, et jah, romantikud süüakse ju kohe ära!!!!
Kolmapäev: väike põigerdus Mööbliaita pani suu vett jooksma ja tahaks maja sisustada, aga Töll arvas, et ehk paari aasta pärast... No ja ega mul ju tegelikult kiiret ei ole selle asjaga küll...
Ligunemine Auras, kes tahab mõnuleda, see mingugi nädala sees ja hommikul... Väga mõnusalt rahvavaene!!
Õhtupoolik tööl, sest kohal käis inspektor maavalitsusest, et selgitada tausta lõputule kohtuvaidlusekesele, eks näis, esmaspäeval on istung!
Homme? Mis ma teen homme? Seda otsustan homme ja see on mõnus tunne!! Ärkan ja siis vaatan!
Ja ketsin nüüd oma helesinise unistusega uttu!!

1 comment:

Karuema said...

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....Getz annab tiiiivad....:D