Thursday, July 3, 2008

Viis küsimust - viis vastust

1. Mida ma 10 aastat tagasi tegin?
Olin lõpetanud ülikooli esimese kursuse. Leidnud mõned sõbrad, kes on sõbrad ka täna. Sõitsin Pärnumaale tädi juurde tööle, et sügiseks pisutki raha saada. Pikk lahusolek ütles, et Pets ei ole ikka see ainus ja õige... Olin päris vaene...

2. Viis asja, mis on vaja ära teha
Väga vaja ei ole tegelikult midagi, on asju, mida tahaksin tehtud saada.

3. Millised on lemmiksnäkid?
Pähklid, valgehallitusjuust, marjad.

4. Mida teeksin, kui oleksin miljonär
Kodu selliseks, et kõik oleks nii nagu me tahame, palju reisimist ja no vanaema kodu teeks ka selliseks, et tema vajadustele vastaks.

5. Kohad, kus olen elanud?
Tartu Taara pst, Sootaga küla, Lähte alevik, Tartu Jaama tn, Tartu Nisu tn, Lasnamägi, Kasteheina talu (ja just eile teatasin, et ei kavatse sealt iial kuhugi kolida - matke mind või koos majaga!)

1 comment:

Anonymous said...

1. Mida ma 10 aastat tagasi tegin?
öökisin... iga natukese aja järel. Elasin venna majas, kus minu pea kohalt katust maha lammutati.
2. Viis asja, mis on vaja ära teha
Abielulahutus lõplikult vormistada
Eneseväärikus taastada
ülikool lõpetada
vasalemma valda lastekaitse peaspetsailist ja eripedagoog leida

3. Millised on lemmiksnäkid?
pähklid, hallituseta juust ja marjad

4. Mida teeksin, kui oleksin miljonär
miljon on nii väike raha...
lubaks endale ja lastele ilusa reisi? Võtaks ilmselt palgata puhkust kuu aega :)

5. Kohad, kus olen elanud?
Nõo vald, Viinamäri ja Illi küla, Tartu ühiselamu, Taani kuningriik, Elva linn, Nõo alev, Vasalemma...