Monday, August 21, 2006

Hetkeks metsast väljas...

olen ma siis nüüd... teen palju-palju tööd, et paljud-paljud inimesed oleksid õnnelikud... siis jooksen koju ja olen ise ka koos oma kipskoiva ja niisama "käsiluukatki"ga õnnelik! Viimane on Kaarli kild, kes arvab, et temal ikka ka peaks mõni luukene lössis olema ja käib ja demonstreerib igati oma käpakest ja " käsiluud"...

Muidu olen natuke kraanafunktsioonidega teotahteline ja reibas kodumaniakk... Koristan ja kastan ja potitan ja mängin-voolin-maalin jne... Tubli emme, mulle tundub vähemalt... Ja uni on öösiti ikka päriski magus...

Sain Kudzul külas käia, Vantsil ka... flamenkot tantsisin vähesele rahvale jne.

Kuivale jäänuile soovime edu ja vihma, võtame ka vihmariitused ette, hea, et puud lehtes on ja naabrid miskit nägema ei pea, kui just väga hoolsalt oma vaatevinklit ei sea... ja no sel juhul on see juba nende tragöödia...

Mõtlen, et peaks mõnda Baturini raamatut lugema... Eks tuleb sammud kogusse seada, no vähemalt ratastoolirattad...
Nüüd siis teen tööd!!

No comments: