Tuesday, November 29, 2011

Vabad päevad...

Sel nädalal olen saanud tunda, et kui on kaks vaba päeva, tuleb järgmised päevad kaks korda tublim olla... No jah...

Ilmselt olid need selle aasta viimased vabad päevad! Ja mida ma siis tegin kah...

Neljapäev - koristamine, lastega õppimine, haiglas vanaema külastamine, Hga Mokas ja kinos käimine. Vaatasime Videviku koidukuma või miskit. No oli jah armas... ja noh ma ei teagi kohe...
Reede - lugesin voodis raamatut kuni kl 11ni:) Vahepeal sõin natuke ja siis lugesin edasi... See oli hea, sest kodu oli korras ja lapsed koolis ja oligi päris MINU aeg! Siis muidugi söögitegemised ja natuke kudumist ja siis oli lionsite aastapäevapidu, kuhu panin ühed überlahedad britist toodud kingad jalga ja noh, vajasin ikka natuke talutamist ka, aga ühtegi konti ei murdnud. Õppetund - kui on jalas 10 cm kontsaga kingad, siis ei tasu allamäge kõndida, ikka ainult ülesmäge!
Laupäeval tegin kõrvitsat - tavalises- ja õunamahlamarinaadis. Küll oli hea! AGA kui raske töö see on!! Koorimisest olid rakud peos, lõikumisest õlad haiged ja tõstmisest/keeramisest käed valusad. Õppetund - leia endale mehine kaaslane, kui hoidiseid teed.
Pühapäev - advent, mil valas päev läbi vihma. Ma siis tegin süüa. Juustukana ja shokolaadiasi, mille nimi oli umbes nagu fontant. See viimane oli nii hea, et kaasa ütles, et sellest võib joobe saada. Ja no see on tema suust juba ülim tunnustus, tavaliselt öeldakse, et sõin ju - järleikult maitses! Õppetund - kui tahad saada toidu eest kiita, siis lase voolaval shokolaadil valge jäätisega kohtuda...

Ja nüüd siis töö-töö-töö....
Olge terved ja sõitke ettevaatlikult!

No comments: