Wednesday, January 10, 2007

mõtteis...

...on mul olnud nii mõndagi, aga suurema osa neist mõtetest olen sujuvalt ära mõelnud ja minna lasnud...
Kallis Kudzu... palju õnne pisi-Ingeli sünni pühul... Loodan teda peagi näha ja rimuda... Sa oled vapper ja tubli ja nii tore, et ta ikka vanavanaisa sünni võimisiganes päeval sündis:-) Viivitamine oleks talle kahjuks võinud tulla...
... Oi sõbrad, kes te valate pisaraid ja kannatate valu, mida üksnes armastus võib tekitada... Ärge palun tehke nii... Ma ei söönud 2 päeva suutäitki ja olin täielikus shokis, et keegi kallis-armas on nii õnnetu.... Ei tohi!!! Saite aru küll! Hoidke ja armastage ennast ja oma peret!... See on käsk!
Aga... Mu kallis Rassu on jõudnud ikka, kus ma olen maailma kauneim ja parim printsess, keda tema kurjade lohede käest päästma tõttab... Veel aasta tagasi pidin valdavalt ise tapetav lohe olema...
Vana.aasta õhtul ütles Rassu mulle nii: Emme, ma nii väga tahaks väikest õekest...
mina: ah soo, no äkki ta kunagi hakkabki mul kõhus kasvama...
Rassu: tead mis, sa peaksid nüüd hästi palju neid asju tegema, mis kõhu kasvama panevad...
mina:.....................................................................................hmmmmmmmmmmmmmmmmm no eks ma püüan
Vot nii, mis sa ikka kostad nii targa jutu peale... Teab juba, et midagi tuleb teha ka, ei saa niisama oodata ja nina nokkida... Hea, et ma seekord veel täpsemaid juhtnööre ei saanud (aga ei julenud küsida ka, mine tea...)
Loen raamatut, mille nimetus on Pöörlev ingel... no on põnev küll, mul on ka paar ideed, kes võiks pähh olla, aga eks paistab...
Lähen ära ja saan vel natuke enne jõmmide laekumist lugeda... Ihihiiii

3 comments:

Kudzu said...

Lapsed on meist, täiskasvanuist, alati targemad, nii et kuula, mis nõu Su pojake Sulle annab (mis mul viga rääkida, minu lastenorm tundub nüüdseks käes olevat...).

Jaanika said...

Egaś midagi, asuga aga asja kallale!

Metsamoor said...

Me Rassuga arutasime seda teemat ja ta arvas, et küpsiste söömine võib ka kõhu paksuks teha... eks ma püüan neid rohkem tarbida:-)