Friday, April 21, 2006

Vaba voolamine...

olen tööl... olen vist kõik või vähemalt nähtavad asjad ära lahendanud ja nüüd siis olen ja ootan uut tulva... Päris raske nädal on olnud... Pole hullu, juba reede...
Hommikul võttis väike kratt lasteaeda õnge kaasa ja teatas, et tema läheb liblikaid püüdma! No jõudu talle sel tähtsal tööl! Laps on tubli olnud, ei ole juba kolm päeva lasteaias ühtki paari ära märjutanud, varem ikka juhtus korra päevas:) Ja viis päeva vastu ka pidanud... natuke nohuseks on kiskunud, aga mis teha...
Rassul käisid eile esimesed külad! Leenu, suur 7aastane jurakas hakkas häbenema ja ei julgenud talle õnne soovida;) Rass oli siis ise agar ja ajas plikat taga, et anna mu paljuõnne kohe siia!! Sai siis lõpuks oma õnnitlused kätte ja rahu majas... Kui enne lehtsabade saabumist käis hull murdmine, et issi, lähme üles mängima, ära vaata onu-Rauli Kanaaride pilte... siis neiukeste maabumisega olid kõik lapsed korrapealt teisel korrusel ja esivanemad oleksid võinud ka üldse olemata olla... Nii ta on, meiega lepitakse ainult hädapärast, kui nooremaid võtta pole!!
Täna õhtu jookseb linnavalitsuse võistkond Jüriöö jooksul ja ega siis noori moore ka pundist päästeta... Mulle ju meeldib joosta küll, kas just kostüümis ja linnarahva pilkude all, aga noh, ei saa ju pirtsutada...
Ilm on selline sombune ja raske, justkui vajutab kulmud põsesarnadeni... Eks naerata siis, kui selline tunne tekib... puhhhh....
Ja Metsatöll on loll kah... Kui tal on mingi mure, siis rääkigu ja lahendame ära, mis asja ta kiusleb nagu mõni naine!! Aru ma ei saa... Ei ole vaja öelda, et ma midagi ei tee, kui ma olen juba kõik ära teinud... No ei ole vaja, see pole ju ka miski põhjus meeldiva õhtu rikkumiseks... Milles siis värk, olen ma liiga paks, saab ta liiga vähe palka, on metsaelu depressiivseks muutunud, oleks vaja mõnda virgutavat hobitegevust otsida?? No mina ei saa võtta mehel käest kinni ja teda laulukoori või spordisaali viia... Või peaksin, kui temast hoolin?? Ähh, ju tal kevadväsimus, mis läheb üle, kui enne suvetüdimust ei tule!! Aga tüütu on küll!!
Järgmisel nädalal pidin puhkama, aga nüüd ikka ei puhka, tööd plju jne... Las see nädal siis jääb, nt oktoobrisse... Hakkan oma megasuurest palgast koonerdama ja sõidan siis soojemasse kohta päikesepaistet otsima;) Väga hea mõte, nii ma teengi... Lähen nüüd siis reisikalendreid laastama;) Edukat Jüriööd võitlejatele!! Ja üks toost surnud või halvatud autodele!! Ja vabadust naistele!!

1 comment:

Karuema said...

Jõgeva kandis on väga soe. Igal ajal. Planeeri oma järgmine puhkus siia ;)