Thursday, July 12, 2007

Tantsija pimeduses

Oi taevas küll, kes sundis mind minema selle plaadikorvi juurde neid filme tuulama:)))

Eile õhtul siis lükkasime filmi käima, lapsed tudusid ja sai mõeldud, et tuleb tore õhtu tee ja filmielamusega...

Kui tuli rongitseen, siis ma juba nutsin... ja kui tuli tapmine, siis läksin ära, ma ei suutnud vaadata seda, mida teadsin/arvasin, edasi tulevat. See oli nii kohutav tunne - ja see on siis maailm, milles me elame!

Kusjuures olin kindel, et Töll viskab end norskama juba enne, kui plaadi masinasse saan, et teda nagu tõsisem kraam ei huvita... No ta vaatas lõpuni ära, tuli siis ja teatas, et see oli õnneliku lõpuga lugu... Tõsine, aga hea film olevat olnud!
Hommikul nägin päikest ja pugesin kl 6 voodist välja, eks ikka filmielamust saama... Ja ei jõudnud ära vaadata, sest oli vaja ju aeda minna, panin siis Töllil sõrmed sahtli vahele ja ta rääkis lõpu ära... Ja mis seal õnnelikku oli?? Pean muidugi ise üle vaatama ja no jah... Mida need emad küll teevad oma laste nimel... Ma mõtlen veel pikalt selle üle, kui filmi korra ka läbi vaadatud saan... Aga emotsioon oli laes!

Oi-oi, aga teisipäeval oli LV oma kahandatud koosseisus Võrtsjärvel trallitamas. 2 korraline saunaga parv, veesuusad ja suur kummirõngas, mootorpaat ja värk, lisaks muidugi imeilus ilm, mis abipealiku tellimisel kohale triivis:)
See oli väga lahe üritus, Töll proovis suuska ka, mina lasin end kummil vedada ja laseks iga kell uuesti:-)) Ja tegelikult tahaks suuska ka ikka proovida, aga ei julenud:((( Eks tegemata jäetud asju kahetsetakse ikka kõikse kibedamalt:)
Võtsin nagu näha kaasa kaasa ja sel korral ei pidanud seda mitte kahetsema:-))


Oli megalahe mõnus üritus ja video on vaatamist väärt. Siin asutuses kohe filmitakse nii palju, et ma enam ei minestagi end ekraanil nähes ja oma häält kuuldes:)
Aga homme on siis selle suve viimane tööpäev:-))) Pikk puhkus on õnn ja õnnetus, eks ole, nagu maailmas ikka. Ma kavatsen seda õnneosa nautida ikka iga keharakuga... uus soeng on mul kah:-)) Kes teed teab, tuleb ja kaeb ise järgi:)))

1 comment:

Kudzu said...

Vot sellesama pärast ma ei vaatagi kuigi sageli väärtfilme ja ei loe väärtkirjandust, sest emotsionaalselt löövad nad pikaks ajaks jalust ning ma tunnen, et ei ole suuteline suures koguses valusaid asju läbi/üle elama.