Friday, February 3, 2012

Tegelikult on külm...

Ja seda ei pane ma kirja mitte niivõrd hädaldamise pärast (kuigi mingi osa ilmselt on ka sellest tingitud) kuivõrd meeldejätmiseks, et 2012. veebruar oli külm kui kole.

Kodu saab ilusasti ahju-pliidi najal soojaks sussutatud ja natuke kutsume sõber EEd ka appi, sest keegi peab ju Liivele palka maksma:) Tööl aga on meie kenad muinasväärtusega suvilad ikka kaunikesti jahedad. Kõige külmem ilmselt ongi minu kabinet, kuigi mehed kütavad seda usinalt - üle 13 kraadi ikka hetkel ei tule.

Mina olen suur, otsin kohta ja kõnnin ahju juurest teise äärde ja teen erinevates rühmades/kabinettides inimestega juttu. Keedan teed, ja joon selle ära alles siis, kui ta põhifunktsioon - sõrmede soojendamine töötamast lakkab. Mida aga peavad mu pisipõnnid siin tegema? Panevad villased kapukad ja mitu pusa selga - ja teate, nemad on ikka rõõmsad! Ei ole kellelgi nina vingus ja kulm kortsus. Ronivad sülle, naeravad ja ajavad naljajuttu täpselt nii nagu suvel sooja käes... Lastelt on ikka palju õppida või vähemalt meelde tuletada...

Küll aga ei saa ma mööda siiski mõnest sooja põrandaga kohast unistamisest... Varbad ei sula vist üles enne märtsi või maid... Aga siis ju ikkagi sulavad:)

Jooge teed ja olge rõõmsad:) Päike teeb juba tööd - ämm ütles mulle, ma pole ise julgenud välja vaatama minna...

1 comment:

Lendav said...

Soe põrand? Tartumaa Tervisespordikeskuse riietusruumi põrand on küttega. Ja laupäeviti võid siia (linna)sauna sooja tulla.