Monday, January 30, 2012

Toila ja inspiratsioon...

vahepealne haigus lõi kõik plaanid ja kavatsused tolleks nädalaks paigast ja osa neist sai väikeste korrektuuridega hiljem ellu viidud. Üks sellisesid oli Toilas käik koos abikaasaga. Ütlen ausalt, et selline päris kahekesi, kui pole lapsi ega sõpru kaasas käimine, tekitas minus ka natuke judinaid - mis siis, kui me seal kalema keerame ja kogu aja joriseme ja nääkleme. Vastu ootuseid läks kõik kenasti ja see oli igavesti vahva olemine. Natuke muretsesin paari tööasja pärast, mis õhku jäid, aga küllap need ka kuidagi lähiajal klaaruvad. Toila oma termide ja wellnesskeskusega on väga-väga luks kohaks neile, kes sauna, sooja ja veemõnusid armastavad. Mulle ideaalne keskkond ja majast välja ma oma jalga ei tõstnud:)

Küll juhtus nii, et hakkasin saunas vedeledes mõtlema, mida ma oma elu jooksul veel tahan ära teha, mida kogeda, mida katsetada... Panen siia nüüd mõned asjad kirja, mis kohe ludinal hakkasid pähe tulema, saan ju aegajalt täiendamas käia:)

Järjekord on suvaline, ei ole tähtsuse järgi:)
1. lumelauasõit
2. kirjutamine
3. õpetamine
4. etnomustriga põlvikute kudumine
5. krooli ujumise õppimine
6. jooga
7. maratoni jooksmine (no piisab ka poolikust)
8. korraliku vaarikaistanduse rajamine
9. talisuplemine
10. beebi
11. kuulamisoskuse arendamine
12. fotografeerimine
13. lammaste ja kanade pidamine
14. ratsutamine
15. reisimine - Tai, Mehhiko, Argentiina, India, Fidji, Island jne.

Noh, esialgu piisab... Need ajsad tulevad ju nagunii mingil suvalisel hetkel - et voh, see on veel tegemata või mingi hingenurgake igatseb selle või tolle järele...
Hetkel on nii külm, et on vaja sõrmed varukasse tagasi tõmmata ja külma eest peitu pugeda... Eile Toilast naastes oli Kasteheinal 11 kraadi sooja ja õhtul sängigi pugedes tekkis tunne, et külmun lina külge kinni:)

Seda siiski ei juhtunud, sest ma ise olen veel piisavalt kuuuuum (mis siis, et ainult enda arvates)ja soe (isegi kui ainult peast)...

2 comments:

Kudzu said...

Oo, kui toredad unistused! Hakka siis aga muudkui järjest pihta!
Ja kuna mina enam ühtki beebit ise ei taha, siis mul oleks eriti hea meel mõne teise inimese beebi üle, keda ma saaksin nunnutamas käia:)Nagu kasuvanaema või midagi...

Sol said...

Igal pool on tore, kus saab abikaasaga 2kesi käia, spaas või ümbermaailmareisil!
Mulle meeldivad eriti punktid 10 ja 13 : )
Aga ratsutamine on vbl natuke ülehinnatud, vähemalt nii palju, kui ise olen proovinud.
Sa inspireerid mind ka, ära pane siis pahaks, kui mõne neist punktidest endagi eluplaani napsan!