Monday, December 12, 2011

EMO

ehk kuidas ma oma laupäeva veetsin.
Juba reede õhtul hakkas kõhus valutama, no pigem nagu rindmiku piirkonnas ja valu oli ikka selline, et lõi hammaste ja kõrvadeni välja. Öösel sain ikka natuke magada ka (eelnevail päevil lähetuses käies jäi öö tänu pikkadele jutuajamistele kasinaks).
Valu ei läinud aga mitte üle ja laupäeva varasel pärastlõunal saatsin pere mehe onu juubelile ja sõitsin ise (täitsa loll, kes valudega rooli ronib!) Tartusse.
No seal nad siis lasid mul natuke oodata, siis mõõtsid vererõhku ja leidsid palaviku. Viimasele vaidlesin ma muidugi vastu ja teatasin, et mul pole KUNAGI palavikku. Igatahes pandi mind pikutama, võeti verd ja siis tuli üks noormees, kes nägi välja nagu 18 aastane jumbu ja teatas, et tema on ARST. Ja küsis häbelikult: Ma nüüd katsuksin Teie kõhtu, kui tohib?! Ma olin lahke tüdruk ja lubasin küll. No ja siis tuli UH ja veeni mingi rohi tilkuma (ma muidugi vaidlesin algul kanüüli vastu ja ütlesin, et ma lähen kohe koju ja ärgu seda pangu, aga jälle tegid nad, mis ise tahtsid).
Ja no lõpuks nad lasid mu koju, käskisid mingeid kapsleid süüa, palju puhata, üldse mitte muretseda ega stressata ja hoiduda šokolaadist, praetud/soolatud/marineeritud toidust, pähklitest, seentest, koogikestest, gaseeritud jookidest ja no äkki mõni (lemmik)söök oli seal veel. Diagnoosiks gastriit. No jah, varsti saan siis maohaavad või? Olen juba selles eas...
Niisiis, kullakesed, järgmine kord, kui teile külla satun, siis palun varustage ennast kaerahelbepudru ja alkoholi- ning mullivaba vahuveiniga:)

Ikka teie!

6 comments:

Lendav said...

Kas sa vähemalt pühapäeviti neljaviljaputru süüa võid?

Lendav said...

Sinu jutt on nii õudne. Mis tähendab - ei või süüa? Mitte midagi head ei või süüa? Ja ei mingit stressi? See on ju väga vastuoluline - kui ei või enam süüa ühtegi head asja, siis on see vältimatu stressiallikas!

Kerli said...

No tore. Lugesin siis kus sa olid laupäeval :) Seega siis see laupäev juubelil peab Valdurilt paluma, et sulle "special" söök- kaerahelbepuder?
Aga tegelikult on asi naljast kaugel :(

Karuema said...

Uhh totaalselt aeg ennast hoida palju maitsvat kaerahelbe ja riisi jm terviseputru. Isiklikult olen iga kell valmis neid oma külalistele pakkuma.

Metsamoor said...

Noh, köögiviljad ja puuviljad on ju ikka ka lubatud ja kartul, kui see on keedetud või pudruna ja elu pole üldse nii hull:) KUIGI pean tõdema, et tervislikult toituda on väga lihtne täpselt senikaua, kui valus on. Kui enam ei ole, siis kipub kõik kohe meelest minema... Armsad olete!

kaaren said...

Tuttav t6bi. Julgeksin kiire koduse abivahendina soovitada soodavett, 1tl s88gisoodat per klaas sooja vett. Tugeva valu vastu see muidugi ei aita.
Ja riskis88giks on praetud s88gid, hapu leib jms ka piimaga pudrud v6ivad probleeme tekitada.