Tuesday, April 8, 2008

Kevad...

Kuhu Moor kadus... No toimetas ja tegutses niisama natukene... sai Jansa ja Hille peredega Auras käidud, lastega kinos Hortonit vaadatud (üksikisaga seltsis), Hillega lumises metsas mõrtsukaid luuratud, enne veel Värskas viimset tööpäeva pühitsetud (ma jään seda mäletama) ja seejärel kolm päeva töötugi oldud... Sai Marise juures käidud konte maa seest välja kaevamas ja nüüd...

jookseb kolmas nädal uuel postil... arenguvestlused, jää-murdmine, it-spetsialiseerumine, ehitusalase teabe omandamine jne... Mu aju suriseb pidevalt ja kõik on niiiiiiiiiiiiiiiiii huvitav. Praktiliselt nullist alustada, organisatsiooni toibutada ja elustada.... Loodan, et saan hakkama... Õpin iga päev uusi asju... Ja magan öösiti kui kott, hommikulgi magaks veel edasi:)

Töll kohaneb natuke raskelt, aga ma usun, et ta tuleb toime... Näiteks hakkab ta mootorratast parandama... Hmmm... Loodetavasti ei ole see suitsidaalse käitumise esimene alge...

Tahaksin rohkem metsa... küllap jõuan... koos lastega ja koertega ja üksinda... ja rattaga tahaks sõita, tantsida tahaks... lugeda ja kirjutada, õmmelda tahaks ka...

Ja hirmus suur isu tuli ükspäev tiiki hüpata, suplema muidugi... Peab vist varsti sauna sirgu ajama;)

Ma arvan, et olen õiges kohas ja ajan õiget asja...

5 comments:

Jaanika said...

Milline positiivsus siit kiirgab, vahva! JA anna teada, kui saun püsti on, teeks asja sinna poole...:)

Kudzu said...

Kui üldse keegi on ilus, tark ja hea, siis oled seda Sina! Ja jaksu möllata uuel töökohal, meest ja lapsi taltsutada ning niisama asjatada!

Kaido-Allan said...

No kohe näha, et oled või sees :)) Edu ja jaksu sisseelamisel!

Metsamoor said...

Ehhhh, mul on sõbrad!! See tähtis seik jäi märkimata!! Aitäh, kullakesed!

Karuema said...

Õnn on leida töö, mida huvi ja hooga teha tahad :) hea on kuulda sellise asja võimalikkusest.
kooskohanemist teie perele ;)