Thursday, March 8, 2012

Naistepäev

Las olla meil siis ka oma päev. Tegelikult me oleme ju väga-väga tähtsad ja kõik võimalused halli argipäeva keskel leida tähistamist ja tordilõiku väärivaid sündmuseid tuleb alati usinalt ära kasutada.

Olen saanud üllatust, rõõmu, süsivesikuid, häid soove ja mõne argliku kalligi:)

Mulle meeldib olla naine. Kõigest vingumisest ja halast olenemata. Muidugi mõtlen ma mõnikord, kui äge oleks olla MEES, kui palju lihtsam oleks elu meie arhailises ja patriarhaalsevõitu ühiskonnas - lähed nagu tank ja teed oma asjad ära ja tehtud need siis ongi!

Samas tõstab aga mingi ürgnaiselikkuse alge pead ja nõuab õrnust, headust, hoolimist, kannatlikkust, soojust, turvalisust, roosat värvi, andmisrõõmu, kirglikkust, romantikat, udujutu sulla-mullat, nostalgitsemist ja käestkinnihoidmise tukset peopesas...

Ohh, täna olen rohkem naine... vahetasin hommikul enne väljatulekut teksadki seeliku vastu... Noh, et oleks nagu teisem tunne...

Ilusaid naisi meie maale, igatpidi ilusaid - nii silmale kui kõrvale...

2 comments:

Sol said...

Terve linn oli pabertuutudega ringisebivaid mehi täis. Ja siis ma mõtlesin, et tegelikult on naistepäev nagu meestepäev ka - et mehed saavad võimaluse lilli kinkida, naised naeratama panna ja ennast vägaväga meestena tunda.

Metsamoor said...

Jah, ühe asja kaks poolt - mida nö "naisemad" on naised, seda "mehem" saab olla teispoolsus:)