Tuesday, March 13, 2012

Jälle hakkas kiire...

Nüüd olen küll juba jälle liiga palju asju endale kaelale võtnud ja tundub, et neid sajab üha alla kui seeni peale vihma... Need küll ei saja alla vaid ülespoole, aga siiski...

Igatahes pani abikaasa ka kohvri kokku ja sõitis kolmeks päevaks Brüsselisse asja ajama. Ja see annab mulle erakordse võimaluse veeta rohkelt kvaliteetaega pojapõnnidega. Mitte just rohkelt, aga natuke ikka:)

Järgmise asjana leian endale superviisori ja hakkan käima aegajalt auru välja laskmas:)

Täna saadan majast välja oma esimese lapse. Selle, kes siia majja "minu ajal" esimesena saabus... Ma soovin, et tal läheks kõik üha ilusamaks ja paremaks! Mäletan nii hästi seda suvepäeva, kui põnn politseionu sülest mulle üle anti - natuke kriim, natuke kahtlustav... Ei osanud süüa, kõnelda ega puhtust pidada, kuigi oleks juba selle aja peale oskama... Täna läheb siit välja tegus ja krutskeid täis poisinaaskel... Ja see ongi hetk, mil saad uut jõudu juurde...

Praegu kõik, juhe umbes:)

No comments: