Tuesday, October 23, 2007

Argipäeva toimetused

kena nädalakene keskpaiga poole veremas... Eilsest on mul siis tööl armas Agnes, kes lastekaitseosa enese peale võtab. Ta tundub innukas ja tubli olevat, võin kohe rahus hingata...
Karlutt sai astmarohud peale... Kiskus juba jamaks... Nüüd joonel... Rassule esialgu ei anna midagi, vaatame, kuis läheb...
Töll käis geikohtumisel:-)) Tuli koju, rääkis, et kõhus keerab... Ma siis ütlesin, et kas ma pole varem öelnud, et Waildes ei tasu lõhet süüa, sellest saab kõhuvalu... Ta jõllitas mind kahtlustava näoga, et kuidas ma tean!!! No lihtsalt huupi pakkusin... Ta sööb ju 90% kordadest väljas käies mereande:-))
Hilleke-lilleke sattus haiglasse... Loodetavasti ei midagi nii hullu, aga kahtlustavad ka puukentsefaliiti... Uhhh!
Kusagil Eestimaa otsas juhtuvad asjad, millest mõtleminegi võtab silmanägemise hägusaks... Kuidas muutuvad paljude elud, kuidas niimoodi saab... ei saagi, nii lihtsalt on...
Ootamatud külalised laupäeval andsid põhjust küpsetada... ja noh, Under siis ... aitähh selle eest!
Kallid ka, mul kurk valus, katsun mitte haigeks jääda...
Ah jaa, eile polnud elektrit ka, ega meest kodus... sain ahjupaistel lastega viineripiknikku pidada ja küünlavalgel unejuttu veeretada... Polnudki nii paha...

No comments: