Wednesday, October 3, 2007

Oi seda elukest...

Käisin siis vahepeal Päälinnas koolitusel... Teemaks perelpitus ja koolitus jätkub jõudsalt veel 6 korda, mil siis samuti tuleb aga Tallinnasse siirduda... Sain teada, et raekoja plats on Balti jaamale suhteliselt lähedal... Seni olen käinud uljalt tiiruga nii ümber Toompea:-))) Kõik oli ok... Ühistranspordi kasutamise kogemused võtsid suisa hingetuks... Mis seals ikka... Tähh võõrustajaperele!

Sai ämm aasta vanemaks õnnitletud, lastega Vitipalus üks mõnus matk tehtud ja nüüd siis istun edasi 3l toolil, lisaks praktikant kuklasse hingamas... Homme on lastekaitsjate trikoovoor, mille lõppedes siis peame mulle toreda kolleegi olema leidnud... Kandidaate neli alles jäänud ja no eks näis, kas hakkame komisjonis kaklema ka:-))

Täna siis täitus 9 aastat minu ja Metsatölli kohtumisest... See saatuslik öö... Ja 6 aastat abielus oldud... Noh, 7. abieluaasta pidada kõikse raskem olema... Ise arvan, et meil võiks hullem juba möödas olla... Paistab... Tänase õhtu igatahes veedame romantiliselt mina flamenkos ja Töll korvpallitrennis:-))) Vanad ja väsinud abieluinimesed nagu me oleme:-))

Jõudu, jaksu ja ilusaid mõtteid...

1 comment:

Alicespring said...

Lileen: Emme vaata minu pilti, mis see on?
Emme: uurib karvast looma pildil ja vastab viimases kimbatuses:"See on metsatöll."
Lileen: (üliimestunult) Töll?!!??
Lileen: (pärast mõttepausi) Mis asi see töll on?

Nii et seleta lapsele , kallis ristiema :))

Ja räägi ära see väga mitte romantiline flamenkolille lugu ka :)))