Thursday, February 1, 2007

Inimesed...

....on imelikud... Mina ise ka olen, mis seal salata... Vahel olen isegi nii kuri, et särtsub ja pragiseb, mis mu selliseks küll muudab? No näiteks see, kui keegi topib oma nina teiste asjadesse, kobiseb ja viriseb ja õiendab, aga midagi tarka ka ei kosta... Kui keegi laidab maha teise pere ostetud maja või tuleb teatama, millises järjekorras peaks majapidamises askeldama... Pähhh...
.
Veel on vastik, kui ollakse teiste inimste vastu ebaõiglased... Aetakse kiusu kiusu pärast ja veeretatakse teise teele takistusi, ilma milleta võiks teine paista ilusam, tublim ja targem. Ei meeldi kohe, kui tehakse haiget selleks, et teisel oleks valus... Kui seda valu annaks vältida (alati muidugi ei anna).
.
Ei meeldi ka väga kindlad "põhimõtted", kuidas elama peab... Et rinnahoidja peab olema nii suur ja juuksevärv selline ja pikkus selline... et minu laps võib süüa ainult seda ja mitte teist, et naine peab tööl käima ja peret toitma... mkmmmmm, las inimesed elavad nagu tahavad ja oskavad... Mina ka.... Ma teen vigu, ma leian uusi kogemusi, ma saan targemaks... ka ilma pideva nüpeldamiseta....
.
Kadedus on ka vastik... Kõike ei saa mõõta, ei saa lahterdada ja järjekorda panna, mis tähtsus on sellel, millal kellegi auto välja anti või mitu sõna ütles kellegi laps 9 kuuselt... Jah, see info võib olla teatud olukordades asjakohane, kuid lause: NO minu laps KÜLL juba nii vanalt.... on üks iiveldamaajavamaid (kuigi vahel kasutan seda ka ise, mis teha, magi pole veatu ja endagi peale saan vihastada küllalt:-))
.
Muidu on elu ilus, naudin mõnepäevast üksikemadust, mis on täitsa kenasti talutav, kui tead, millal see lõppeb... Töll laseb ennast järjekordses spaas sügada... seekord koosoleku nime all... Lapsed on aias ja läksid sinna üllatavalt rõõmsasti...
.
Homme algab meil isade kool, kus väiksemat sorti laste isad saavad psühholoogi juhendamise all toredat grupitööd harrastada... Väga põnev lugu, aga oi-oi, kui raske oli isasid sinna kokku saada... Igatahes läheb grupp käima ja saab kindlasti olema kasulik!
.
Lähen nüüd ja olen natuke asjalik ka:-))
Püsige vähemalt tasapinnal, kui parasjagu laineharjani ei küündi....
Rahu südamesse ja armastust igale poole:-))

1 comment:

Jaanika said...

No just kui minu suust tulnud jutt:) päev läbi sarnased mõtted peas tiirelnud, aga jah, keegi meist pole veata, ka mina mitte:)