Tuesday, January 12, 2010

Päev...

...nagu päev ikka... 13.01... Sünnipäev jah...

Kl 1.20 hiilis mu telefoni sõnum tekstiga "Tõuse ja sära jne"... ÕNNEKS hiilis ta sisse nii vaikselt, et ei suutnud mind äratada:) Ma loodan, et saatja pidi endale kella helisema panema, et seda saata;)

Kl 4.30... tatsuvad samud teisel korrusel (neid kuulen alati, ka kõige sügavama une ajal) Kaarelpoiss sosistabki varsti voodi juures:
"Emme! Emme!"
"Jah poja?!"
"Ma väga palun, et Sa mu nüüd kaissu võtaksid, kas sobib?"
"Jah, muidugi, kallikene" ütlesin ja mõtlesin Maria Miranda peale (vt Kudzu blogi)
Üritasin siis rääkida, et on öö ja öösiti magatakse jne...
Kl 5.50 sai teesklemisest küll ja keerasime endid voodist välja. Kaale rääkis juba jupp aega, et ta kuuleb mingit kolistamist ja krõbistamist...
Seal toimetas Töll ja ütles süüdlaslikult, et oih, Sa tõusid täna nii vara hommikusöök ei ole veel valmis! Ta küpsetas muffineid ja keetis kakaod... Ja mida ma siis ütlema pidin?! Ei muud kui et öhh ja möhh. See on nimelt esimene kord 11 aasta jooksul, kui teda küpsetamas nägin...
Kiitsin küll pärast:) Muffinind olid ju head:)
Ja tundub, et saab seegi päev üle elatud:)

3 comments:

Lendav said...

Armas Moor!

Imed on astunud õue
täidavad metsi ja maid
katustel päikeselapsed
mängivad liblikaid

Palju õnne!

Sol said...

Sellised need abikaasad on : )
Sünnipäeva puhul muutuvad nad kõik printsideks valgel hobusel.
Mr. Kiis, kes vihkab lilli, tuli ühel sünnipäeval koju meetrise roosiga, milel oli rusikasuurune õis.
Ja üleelmisel aastal üritas ta süüdata tillukesel sefiiritordil 34 küünalt, mispeale tort rõõmsavärvilise ojakesena minema vulises.
Palju õnne ja tore, et sõnumi kätte said ; )

Lendav said...

Aga nüüd viskan ma sulle palli, musapalli! Mängi ja tunne rõõmu!

http://libliklind.blogspot.com/2010/01/musapall.html