Tuesday, May 20, 2008

Olen mõrd!

Sest ma ju tahan, et meie maja töötajad teeksid tööd... Loen Äripäeva kirjastuse poolt välja antud raamatut "Tahte tekitajad" ja saan aru, et väljapoolt on raske motivatsiooni tekitada, saab ainult toetada ja suunata, aga alge peab olemas olema... Ma loodan, et konkreetsel juhtumil on midagi siiski olemas ja ma leian selle kiiresti üles, väga kiiresti....

Rühmasin eile aiamaal... Ja tuli paar lahedat mõtet (seoses sellega, et eelmisel aastal ei käinud ma peenarde vahel peaaegu kordagi):
1. niidame maasikapeenrad muruga ühtlaseks!!
2. paneme kasvuhoone põlema!!

Aga tegelikult oli jube vahva!!

Aga veel ei ole ma alla andnud ja kui nii kuu aega iga päev 2 tundi, siis saabki sellest dzunglist asja:))

Kaarel musitas mind lasteaias ühel hommikul enne lahkumist. Ütleb siis:
Emme, ma olen üks musimees!
Mina, et oled küll jah, üks tore musimees...
Kaarel: Täpselt nagu D'Artagnan, tema on ka suur musimees!!

Jah, kõiges on süüdi kultuur:)

1 comment:

Kudzu said...

Ma ei saagi tööle minna, sest kes siis minu aeda siin kõpitseb. Oodata, et mõni meie majapidamise meesisenditest leiaks aega labidas pihku võtta kuulub utoopia valdkonda, paraku. Noh, seda parem, siis leidku raha, et minu koduperenaisetöö kinni maksta!