Thursday, May 22, 2008

Lapsesuu

Kaarel: kumma auto peale ma lähen?
Emme: emme.
Kaarel: Ma küsisin, kumma auto peale ma lähen?
Emme: Emme!!
Kaarel: Ma ei kuulnud hästi, kas, Sa, kordaksid palun!
Emme: Minu!!!!
Kaarel: Ära ütle nii kõvasti, ma kuulen küll!


TÜ Rock hakkab selleaastast viimast mängu lõpetama ja ühe teatud viigikorvi peale kargab emme karjudes ja keksides püsti.
Kaarel: Miks Sa küll sellist häält teed? Ja niimoodi tantsid?

Rassu ärkab ja tuleb trepist alla, väga vaevaliselt (sest kurk on juba teist päeva haige).
Emme: Kuidas kurk on?
Rassu: sama mis eile, (sügav ohe). Liigub vaevaliselt allapoole...
Emme: No siis pead küll vanaema juurde minema, kui Sa just liiga haige ei ole...
Rassu: silmade särades, tuulekiirusel on all ja poole minutiga riides: Ei, ei, juba läheb paremaks!!

No comments: